26 februari 22:57

i fredags gjorde jag min sista skoldag på hela sex veckor.. har nog fortfarande inte insett hur lång tid det egentligen är. lördagen startades med att åka till karlstad för att köpa en dator som inte fanns. så en bokning på den blev det i alla fall. sen iväg och möta vålberg på innebandyplanen som slutade men en förlust. direkt hem för att fixa sig och senare åka in till nille där överaskningskalas för lisa väntade. hade fruuuuuuuktansvärt roligt och det var verkligen länge sen. kvällen drog oss vidare till köket och senare ut på andra äventyr.
i dag har det enbart blivit solning och myst med mina föräldrar.

nu ska jag snart gå och lägga mig för att imorgon starta mina fem veckors praktik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0