15 februari 22:38

har varit hårda dagar i skolan. måndag 08:30-19:00. tisdag 14:00-22:20 och idag onsdag 08:30-13:00. nu är jag frukfansvärt sleten i kroppen och ska upp drygt 05:15 (!) imorgon. MEN det kommer vara så himla värt det då mammi och jag ska till stockholm. en massa massa shopping står på schemat, gosa med mina kusinknottar och det allra bästa, hockeyderby i globen!!!! är verkligen taggad till tusen även fast både järnkaminerna och blackarmy ska strejka vilket är fett trist. dock så kommer jag ju för första gången i mitt liv få se dif på hemmaplan vilket kommer bli en strykning ifrån "to do list".
nu ska jag gå ner och ta en sportdusch och sedan gosa med min pojkvän som åker hem imorgon..

Kommentarer
Postat av: hugo

Sportdusch ! BRA

2012-02-17 @ 17:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0