11 april 21:23

idag började skolan efter sex veckors uppehåll. egentligen började den igår men då skulle vi bara skriva en praktikrapport på 3-4 sidor så man kunde stanna hemma och göra den. imorgon och på fredag är det samma sak, fick välja en varsin fackartikel angående albanien (jag valde så klart sportläget) som vi ska skriva på 4000 tecken tills på fredag så valfri plats att skriva betyder hemma. skönt.  nu har jag precis gjort klart en uppgift i skolan som jag låg fett mycket efter med. men upptäckte att jag inte har bilder på varken systemkameran eller denna dator så kan inte bli helt klar med den förrs imorgon, då jag får åka hem till huset och hämta bilderna. full rulle i skolan på en gång. love it, not. men om två och en halv vecka är det albanien som väntar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0