29 november 18:35

i torsdagskväll så fick jag bocka av en av mina stora drömmar, jag var pressfotograf med en löjligt ful röd hjälm på mig under fbk-växjö matchen. visseligan så var jag praktikant åt min fotolärare men ändå!!!!! lägger förmodligen upp någon bild vid ett senare tillfälle då jag inte är riktigt säker om jag få läcka någon bild än..
nog för att den förra skolveckan var crazy med otroligt långa dagar så vet jag att det är ingenting mot vad de tre närmaste veckorna kommer bjuda på. vi har ynka tre veckor på oss att få ihop den årliga molkomstidningen i pappersformat på drygt 28 sidor med egengjord layout, text, bilder, design m.m. jag är även en av dem som är bildansvarig för tidningen så jag ska vara med och godkänna samt redigera alla bilder i hela tidningen innan den går i tryck. 

känns som att vi är påväg att vandra in i helvetet, and I LOVE it! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0