17 augusti 21:35 onsdag


måndagen var rena rama kaos dagen. inte nog med att jag var skitnervös inför antagningsintervjuen så hann jag inte ens utanför stan innan mamma ringer och ber mig att hämta upp henne då hon var tvungen att åka till karlstads sjukhus. hon ramlade ju ner för en stege för nån vecka sen och fick sig ett stort jävla sår på benet (& tusen blåmärken) som de i stan nu tyckte såg illa ut. jag åker iallafall med mammi till molkom där hon byter till mormors bil och de åker till karlstad. jag går in och gör mitt allra bästa. när jag är klar där åker jag till karlstad med pappi och hämtar mammi som det inte var några fel med. bara en timme senare då jag kom ut ifrån molkoms folkhögskola så ringer de och säger att jag kom in. snacka om en uuuunderbar känsla. har väntat hela sommarn på vad jag ska göra till hösten och nu en vecka innan skolstar vet jag det! ullared var för övrig galet som vanligt men lite skitgrejer blev det allt.

Kommentarer
Postat av: elin

grattis :D fasen så skoj trana!

2011-08-17 @ 22:15:40
URL: http://ellarsson.devote.se
Postat av: Karin

Då kanske vi ses då Natta! Ska nämligen läsa upp några ämnen där :) Och grattis till dig!

2011-08-22 @ 16:18:17
URL: http://karinviolanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0