26 april 18:32 tisdag

i torsdags började påsklovet.
jag startade mitt med att på långfredan åka till löfbergs lila arena och kolla på håkan hellström.
kännde mig verkligen som världens lyckligaste tjej trotts smärtorna jag hade när jag andades och i magen, som ibland gjorde att jag var tvungen att sätta mig ner på marken.
självklart så fick man inte ta bilder med systemkameran men jag lyckades i alla fall att få några mobilbilder, en t-shirt och en plansch med mig hem.



lördagen dagen efter var vi på karlskogas akutmottagning redan klockan 12.
smärtorna var frukansvärda och hela påskafton gick åt att ta en massa prover hit och dit för att hitta vad som orsakade smärtan. klockan 8 på kvällen berättade doktorn att de fortfarande inte hittat vad som orsakar smärtan och att jag borde stanna kvar för observation.
idag tisdag blev jag utskriven efter 4 dygn, 13 blodprovsstick, flera olika sorters dopp och inge sömn. nu är den penicillin, som ska lindra min njurbäckeninflammation, i 10 dagar som gäller.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0