Lördag 11 december 03:30

Längesen jag satt uppe så här sent nu, minns inte när det hände senast. Men det spelar ingen roll heller för ska sova efter detta inlägg.

I fredags så vaknade jag upp på bästa möjliga sett, bredvid nathalie, som var tvungen att stiga upp och duscha osv osv för hon är inte ledig om fredagarna som en annan är, hehe! Efter att hon hade dragit till skolan så degade jag framför tvn ett tag innan jag gick hem och degade ännu mer. Senare mot kvällen blev det innebandy med älskling, nicole, maggis och mathias. Stans u-lag mötte degefors, och vann med 17-2 så det var ju spel mot ett mål kan man säga. Efter matchen drog maggis och resten av oss gick hem till natta och kikade klart på idol, jay vann vilket jag tyckte var helt rätt. Efter idol så drog jag och mathias hem, och nu sitter jag här.

Idag ska nathalie till karlstad och köpa julklappar till mig, intressant, jag undrar vad hon kommer köpa, kanske blir en duk, en stol eller möjligtvis en sked.. Det visar sig i vilket fall på julafton. Själv så ska jag till nicole med mathias, blir där hela dagen och en bit in på kvällen, sen blire hotellet och bingo rimér sex tour, gryyymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0