20 november FREDAG

kändes som att jag satt i en bastu när jag gjorde svenska provet imorse
PERRA, (som enbart pärs mamma och camilla kallar han) det är för varmt i ditt rum vid expidition!!
nu när jag tänker efter så varför har perra två rum på skolan?!
och på tal om camilla så har hon återvänt tillbaka efter sin roadtrip i new york

vart litti sådär små lycklig efter skolan då jag viste att jag ÄNTLIGEN skulle få se litti innebandy
gudarna måste ha hört mig.
det visade sig att skoghall dragit sig ur serien
en vecka utan innebandy. hur länge ska gud plåga mig?!

men jag har ju fakitskt lärt mig hur man tankar från youtube
även sett idol för första gången på en fredag
ingenting att smyga med att det kom krokodiltårar (inte riktigt men kunde ha gjort!!) när mariette och tove sjöng till sina käraste
vacket
sen får vi ju inte glömma calleponken. VILKEN MAN!

jättegäsp. tror jag lägger ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0