en helg

fredag efter skolan åkte jag till jesper
sen tillbaka till stan för att se innebandy med nille och forsell

på lördag var nille och jag hos forsell redan klockan 12
vi såg klart filmen som vi börjat på för länge sen
ner på stan för att äta,
fast kina buffén var stängd så vi gick till ica
där köpte vi massa gött att äta på kvällen
träffa även forsells mamma så vi fick skjuts tillbaka
då kollade vi film igen och sen åt
fastnade såklart vid datan sen tills melodifestivalen började
forsell hängde på nille och mig och sjöng på måns, caroline af ugglas o emds låt
värt att höra
lagomt arga blev nille och jag sen när operan vann
vi bankade ur all vår ilska med slag mot forsell
det hjälpte, faktiskt
för att komma på nått annat kollade vi på film
en skräckis
fyfan. jag skakade hela tiden
nille och jag satt så nära forsell så han kunde inte röra sig
skrek gjorde vi också, skrik fanns det gott om
hem och sov vid halv två för att vakna sen vid åtta
då var det match kl. 11:00
vi förlorade men var bra ändå
OCH NU har jag varit hos mormor allt för länge så jag åker nog snart hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0