1 juni 19:25 måndag

steeeeeek

igår kom det en vit volvo 240 in rullandes på gårn
två män sitter i bilen och går ut
de kollar in grejerna vi har på gården
lillebror och jag var själva hemma
vi drabbas av panik och ringer pappa
"pappa, pappa två gubbar är på gården vi vågar inte gå ur"
de åkte och vi tänkte inte mer på det

idag efter att jag har stekat färdigt ser jag de två gubbarna IGEN
de står båda att pratar med pappa
det var pappas arbetskamrater
LÄTT att veta liksom
så ni sitter de både bill och bull på altanen och dricker kaffe

lätt att jag har fått snyggaste brännan ever
när bill och bull har åkt hem ska jag övningsköra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett litet tips =)



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=1427 och samla ihop poäng som du kan växla in till presentkort på dina fovorit butiker. Det är jättelätt och helt GRATIS. Hittils har jag fått ihop presentkort till ett värde av 1350 kr och i juni månad har de dessutom en tävling, så om man få ihop presentkort till ett värde av 500 kr, så får man 500 kr extra. Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=1427

2009-06-01 @ 19:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0