20 december 23:52 söndag

julbord med the family i gammelkroppa på lördan var det
superduper mysigt
skulle varit i lesjöfors på kvällen för att spela innebandy men ICKE
du spelar inte när du har ont i foten fick jag order om
bara för därför så befann jag mig i slalombacken med maggis nille och lisa m.m klockan9 för pulka åkning
sen hade vi ingen skjuts hem till nille så vi fick gå. GÅ!!! det tog oss 1timme och 40minuter.
hade litti pepparkakor och vatten som hade fryst under vägen med oss så det funka.
väl hemma hos nille kollade vi på film och jag somnade i soffan

hann med en tur på stan för att lisa skulle ha en julklapp idag
sen beställde vi hem pizza och kolla film
lisa åkte hem och nille och jag bestämde att det är dax för en promenad
var ute och gick i 50minuter för att sen komma hem och äta upp pappas toffifee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0