6 november 17,00

jag startade hos tandläkaren
slippa att borsta tänderna själv
gött.
en fråga.
när man ligger där
har man ögonen öppna eller stängda?
stängda kanske man somnar
det är ju ingen idé att ha de öppna
man ser ju ändå inte i spegeln de satt upp.
fast jag har öppna i alla fall.
jag brukar hitta på ord
med märket på lampan.
DELIGHT
...le  ....el  ....the  ....te
hehe.
sen gick jag faktiskt i skolan.
fast jag sa ingenting.
jo lite.
camilla tyckte det stämde när jag sa fel.
stum och dum.
nu ska jag snart till nykroppa och se bandy
innebandy.
mitt lag nykroppa mot stan filipstad


Kommentarer
Postat av: johanna

jag har oxå funderat på hur man ska ha ögonen hos tandläkaren.. Brukar variera, öppna en stund, sen stängda, för att ha nånting att göra lixom. Brukar de inte ha nån affish i taket med nån OS grej, den kan man ju titta på oxå, otroligt intressant..



Ciao :)

2008-11-08 @ 15:28:42
URL: http://takesmypainaway.blogg.se/
Postat av: camikka

vilken underhållning natta :D:D

2008-11-09 @ 11:38:33
URL: http://camillaerikssonsjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0