20 november 21,45

jag hade nått bra att skriva
sen glömde jag bort.
så jag skriver nått nytt.
i skolan
volleybollen
vi fick veta lagen
jag gillar några i laget.
dom är skoj.
vi kommer klä ut oss bra
och vi kommer heta bra.
men vi saknar johanna.
hon är en dissare!!!!!!!!!!
karin och jag hade jätte lång rast
vi skulle döda varandra
på fia.
men det var inge kul.
så vi hitta 2 håkan tidningar.
vi ska designa om våra skåp
så vi tog dom.
jag spela fotboll igår.
jag pappa i köket.
han vann då.
men det var bara för att han hade min håkan hatt på sig.
nu sjunger jag
jag ramlar dåliga gatan fram.
men inte snart mer.
det var tråkigt här
så jag går och äter istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0