16 november

måndag idag
men det här är om helgen
så inge klockslag.

lördag
karin ea nille garson och lisa
det var dom som kom.
vi gjorde fruktsallad
sen spel.
med andra ord.
hahahah karin såg inte att lisas tröja var rosa
hon sa blå.
och blå.
blå som i blåmes.
jag ogillar nille och garson lite för de.
vi gjorde taco.
va mysigt det är när alla gör nått sa nille.
mysigt för karin och ea som bara åt mina gurkor.
efter mat åkte lisa hem senare
efter att vi tagit på filmen.
mamma mia.
jag kunde inte sjunga med.
jag har huvudvärk igen.
men dom skötte sången så bra mina små gullgrisar.
efter att ha somnat i soffan och dom andra spela spel
väckte ea skiten ur mig.
vi gick upp och bädda.
efter att ha sakt godnatt tusen gånger,
fått saker i händerna,
sjungit till elvis som inte vicka på höfterna och
tändt lampan för att se om det fanns spöken
så somnade vi.
söndag
jag vaknar och ser att det fattas tre.
jag gå ner
ser att de sitter med varsin chipsskål i handen och säger GODMORGON!
men det största smlie som finns.
karin vaknade till liv sen också.
vi såg film.
två hela och en ny påbörjad
sen åkte alla hem.
jag hade en skoj helg.
hoppas ni också hade de.
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Karin.

Det var riktigt kul! Det får göras om tycker jag :D

2008-11-18 @ 21:27:54
URL: http://ka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0