fixar

klockan är mycket. jag sitter uppe. det är skolan i morgon.

det är ungefär det jag sitter och tänker på just nu. och att min "nya stil" på min blogg inte riktigt blev bra. jag hittade inte där man tar bort den lila färgen till röd. sen ville jag också ändra bild men det har jag inte en aning om hur man gör. samtidigt som jag skriver detta inlägg så laddas det upp en bild på min bilddagbok. har ni inge för er så kan vi väl kolla in. jag har absolut inte hunnit att ladda upp alla bilder men några iaf på som jag tog på måndagen,
så det kommer att komma mer under morgondagen.  jag återkommer när alla bilder finns på bilddagboken.
godnatt så länge

ps. jag skriver nog mer i morgon om hur helgen min har varit,. tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

vill du ha hjälp med header (bilden längst upp) så kan jag hjälpa dig om du vill :)

bjurback_91@hot..

2008-06-03 @ 17:49:01
URL: http://madeleineeee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0