stockholm i mitt hjärta



imorgon åker lillebror och jag med morfar upp till stokcholm i 5dagar. vi ska till moster och kusin kellypelly.
det ska bli alldeles underbar. äälskar stockholm! kelly har bestämt att jag och lillebror ska sova i hennes nya rum så vi får väl se hur det blir med det. morfar åker hem tidigare än oss. vi ska ta tåget hem till värmland tillsammans med moster linda och kellanpellan. snacka om skoj! men ändå jobbigt. linda är gravid och kan inte skoja så mycket med kelly så calle och jag får ta det jobbet och det kommer nog bli väldigt ansträngande att leka med en 3åring i 5 dagar. tro mig. sisst vi träffade dem kom dom på besök i 3tim och jag var helt slut efter. sov hela vägen till karlstad som vi åkte till efter. så jag får väl se hur slut jag kommer vara när jag kommer hem igen.

det var imorgon det. idag var familjen i kristinehamn. vi shoppade lite och bowlade. alltid lika trevligt.
nu måste jag gå och lägga mig ska upp tidigt i morgon vi åker 12,00 tror jag och jag har inte börjat packa än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0