Att blogga på andras bloggar är KUL! haha

Eh, Hey?
Jag skulle hjälpa Nathalie med hennes blogg, men det gick inte så bra, så jag tänkte "varför inte skriva ett litet inlägg?"  Tänkt, och gjort ^ Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva. Kanske nått i stil med "Håkan Hellström kan inte sjunga", men det vet ni alla redan. Höhö. Hade skrivit en hel massa roliga saker men vips så ska man ladda upp en bild och all text försvinner. Det är därför man ska blogga på blogspot ( gratis reklam, alltid! )

Jag skiter i att skriva om alltihop och säger istället; NATHALIE, JAG SAKNAR DIG!
Nu måste jag rusa, ska plugga engelska. Sååå skojj!

Puss och kraaaaam // Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0