kärlek, kärlek, kärlek!

ooh, när jag var i underbara stockholm så hittade jag ett par skor på topshop som jag blev kär i.
just nu så har jag inga vinter skor, går fortfarande i mina gamla adidas som har varit underbara, så jag skulle verkligen behöva att par. så när Linda och jag var inne på topshop så hittade jag dom där,  visseligen kostade dem en del men jag hade tänkt att visa dom för mamma när erica, ann, mamma och jag ska till stokcholm så småningom innan jul. så får väl hoppas att det blir dom, för som sakt jag skule verkligen behöva ett par : )
image52 säg vad ni vill, men jag gillar dem ^^

Kommentarer
Postat av: erica

grymt fina :D Hoppas dom finns kvar när vi kommer dit!

2007-11-11 @ 20:52:34
URL: http://ericaweslien.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0