sluta regna .

hela vecka har det typ regnat nu, kan det inte sluta så man får vara ute och känna att det faktiskt är sommar.
Igår var jag med angelica-skitunge : ), vi skulle ner på stan och kolla på anton och affe med det blev inte så. Jag lyssnar inte på anton och affe, och sen så skulle tydligen bara anton komma och då är det ju inge roligt, det är ju typ som att man skulle kolla på The Ark utan Ola Salo och det går ju absolut inte ^^.
Är det bara jag som har konstiga ord som man säger hela tiden ? mina ord är magaluf och gudrun och jag har bestämt mig att jag ska sluta säga det ! men det är liksom som en drog, det går inte att sluta men nu ska jag iaf försöka. förr sa jag mycket men herregud och sen belv det men herregudrun och helt plötsligt vart det gudrun bara. för några dagar sen bestämde jag att jag skulle sluta säga gudrun, så jag skulle säga magaluf istället ( ifrån orups låt magaluf ) men nu säger jag båda två, vilket är väldigt jobbigt. men jag får väll jobba på det under sommaren ^^. TTYL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0