i like stockholm :)

Jag hade jätte roligt i stockholm igår :D Erica och jag vi älskar verkligen stockholm : ). Fast det började inte så bra, vårt tåg skulle gått 7,09 ifrån karlstad men det ville inte starta så vi fick ta ett tåg som gick senare( 8,25 ). När vi kom fram i stockholm så var klockan 11,30 och vi skulle ha varit i stockholm för två timmar sen om det första tåget hade startat. På vägen till stockholm så ringde vi till våra föräldrar och frågade om dom inte kunde fixa så fick åka hem senare. Så när vi kom fram i stockholm så ringde ericaas mamam och sa att vi skulle åka med tåget som gick 18,55 istället för 17,15 och då var det bara att börja shoppa : ) vi gick mycket vid sture plan och kollade, ååh det finns verkligen grymt fina saker där ;p. Nästa gång jag åker till stockholm så tar jag med mig pappa till sture plan ^^  jaja hur som helst det blev inte så mycket men en wesctröja som jag älskar och lite andra små saker ^^.
btw grattis pappa : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0