18 mars 23:51



födelsedagsfirandet i fredags var hur trevligt som helst. var länge sen alla tjejer var samlade så det var väldigt mysigt. tack till kenneth också som var så snäll och hämtade oss på kvällen!
lördagens planer kraschade ganska så snabbt vilket tog mig väldigt hårt till en början. men det löste sig tillslut och blev så himla mycket bättre än jag någonsin hade kunnat trott. Von O och jag tillsammans med drygt 400 dif;are i bortaklacken mot bofors är bland det häftigaste jag upplevt!!! var första gången som jag stog i en klack och jag tror inte debuten kunde blivit bättre.

nu blir det att sova lite för att sedan dra igång med ännu en veckas praktik,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0