26 januari 00:13

om det är något som jag verkligen INTE har tid med just nu så är det att vara sjuk. missade träningen i tisdags och kommer missa imorgon, och förmodligen även matchen till helgen. har ju även fixat mitt lilla "minigym" här hemma som jag bara hann köra en gång innan jag blev sjuk.. nej nej nej, jag orkar inte. inte är det bara träningarna jag missar utan även skolan också. startade ju förra veckan med att filma och nu har jag missat snart en hel vecka med redigeringen av filmen. I hate to be sick!!!
anyway, förutom att jag har kollat på shrek den tredje två gånger igår, janne långben the movie två gånger idag och i rymden finns inga känslor (som jag förövrigt inte fattade slutet på), så har jag upplevt paniken som uppstår när man helt plötsligt börjar blöda näsblod idag. hela den historien slutade med att jag ringde till mamma med papperstussar i näsan och frågade om det går att tvätta bort blod ifrån en vit t-shirt.

what so ever, ikväll hade jag tänkte att glo på någon film (igen) efter att pratat med min gos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0