23 februari 14:40

idag är det raka motsattsen ifrån igår. solen skiner och man får vårkänslor till tusen. är superglad över att jag hann klart med mitt personporträtt på drygt 3300 tecken och deadline är inte förs halv sex. massor av tid till godo att bara läsa bloggar på och strosa runt. var även ovanligt skönt att jobba idag, tror det beror på att vi endast var två personer av sexton enda fram till lunch. mysigt. ska förhoppningsvis hinna med en liten fika när jag kommer hem också. såg även på prins daniels presskonferans imorse då han berättade om den nya lilla prinsessan som har kommit till världen. fällde en tår och hörde omedelbart av mig till erica som befann sig i samma situation som mig.
en sån lycka. fasen vilken bra dag det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0