22 augusti 21:49 måndag

mina sista dagar på sommarlovet tillbringade jag i karlstad på inflyttningsfest x2.
på fredag stod lovisa och bea för festen i deras snygga 3a, nykter vart det då det var jag som var chaufför. på lördagen vände vi upp och ner på tellan och erlands lägenhet som också är i karlstad.
den är supersnygg och jag hade verkligen supertrevligt lördag!

idag har jag gjort min första skoldag i molkom. det är ett väldigt smockat schema med olika aktiviteter som inträffar minst en gång i veckan fram till jullovet. det märks tydligt då vi redan har fått hemuppgift att göra tills imorgon, och tills på onsdag, och tills på fredag.. love it! nu jävlar

Kommentarer
Postat av: Ellen

Lycka till med skolan nu Nathalie! :)

2011-08-23 @ 15:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0