13 april 14:47 onsdag

dagen började med att hasbo kom och hämta mig i lägenheten och senare skulle hämta upp de små barnen som går i klass 1 för att göra en liten uteaktivitetsdag för den. vi lekte en massa lekar och grillade korv i kylan som var fruktansvärd. nu var aktivitetsdagen avklarad och nu väntas det bara att skriva klart projektraporten.




annars så fyller min älskade pappi hela 50 år idag!
jag vet inte riktigt om jag ska vara arg eller glad på pappas arbetskamrater för tillfället. de har nämligen varit i vårat garage, fotat pappas traktor och lagt upp den på blocket till ett skit billigt pris. själva skojgrejen är ju skit roligt men eftersom mitt nummer kommer upp då man söker på pappas namn är det fullt inte lika roligt då jag måste berätta för alla de stackarna som ringer på traktorn hela tiden att den är "såld". fast jag är ju inte den enda som drabbas, det rings även i hemtelefonen och pappas mobil ska vi inte prata om. arbetsgubbarna hade även fixat en grattis hälsing på radion i morse till pappa följt av en låt med Siw Malmkvist - Flickor bak i bilen.
väl genomtänkt låt där grabbar, med tanke på att han är chafför. men det värsta med dagen är att den fortfarande är ung och jag känner på mig att något mer galet kommer att hända, men men man blir väl bara 50 en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0