23 juli 16:38 fredag

just nu:
sitter på samma gamla stol vid samma gamla skrivbord på samma gamla dator

annars:
tittar på min stora klädhög som ligger på golvet och som jag borde göra nått åt och funderar på om det finns mat.

mamma:
hon polera allt hon ser för tillfället. bad mig skrubba ett skrivbord som ska in till stan. jag skrubbade lite för jag vet att mamma ändå kommer polera den när hon ser den
 
pappa:
har inte sett på år och dar känns det som. fan vad jag saknar han.

lillebror & jonathan:
önskar att ni kunde sakt att ni skulle ta moppen till stan så jag tvinga er att köpa en stor fet godispåse åt mig!!!!! 

ols:
men ärligt, hon är nog den lyckligaste på hela jorden för att hon har fått sett magnus carlsson. allvarligt talat så tror jag inte det finns en enda människa som kan bli så glad över att se honom..

alla andra:
imorgon är det fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0