6 januari 20:51 onsdag

trodde aldrig i mitt liv att jag skulle somna igår
inte efter den hemskaste filmen jag sett i mitt liv som daniel hade med till jesper igår
FYFASEN
men sen kollade jag på hockey med hammarn när vi var tillbaka i stan
åkte hem och såg att djurgården också vann
såg senare när sverige vann sitt broms och tänkte att jag kan ju ändå inte somna så lika bra att se på finalen av jvm också
HÖHÖ det gick ju som det gick
såg bara till andra perioden
låg som en sjunken sten i sängen och sov
tog förövrigt med min lillebror ut idag
han som har suttit instängd i sitt rum hela lovet
kände bara idag att nu är det NOG
dock vara vi inte ute så länge eftersom det var så kallt och vi frös men jag antar att 10minuter är mer inga minuter alls
annars så har jag planerat att gå ner och äta och sen sova.
det är ju trotts allt skola imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0