10 februari 14:34 onsdag

i måndags så klippte jag mitt hår KORTKORT
det är så kort
jättekort
jag svär det är nog 1,5cm kortare än innan jag gick till frissan.
igår var jag LEDIG
mami och jag åkte till idrottshälsan i karlstad
skulle kolla upp varför jag har så ont i foten men det vad tydligen ingen större fara
ska får en kallelse från ett annat ställe som vi blev vidare skickad till
aaa men sen så shoppade vi litti då
1847 kronor fattigare blev jag men då köpte jag en jacka och världen snyggaste termobyxor som jag ska ha på fredag när SÄLEN blir
sen igår kväll halv9 kom jag på att jag ville städa mitt rum
så det gjorde jag
bättre sent än aldrig?

och förövrigt så är jag inte i skolan idag
hostar hela tiden så jag stanna hemma för att vila upp mig till sälen och bröllopet på lördag och till skol-sm som är på tisdag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0