25 oktober 20:30 söndag

öppethus i torsdags = inge skola på fredag
jag åkte då till lesjöfors för att säga hej till jesper
blev hämtad på busstationen av hammi för att sen åka till ishallen
där var redan lisa och väntade på oss
förlust för filipstad och en förlust för pojken i motståndarlaget som spotta blod och tand (eller var det tänder?)

på lördagen blev det innebandytittande med maggis
blev en förlust och sen åkte hammi och jag til ica för att köpa chips OCH godis
sen dansade mamma och jag när pontares kör sjöng i körslaget

imorse så upplevde mamma och jag tjugo i tio två gånger
sen åkte jag in till stan för att kolla på u-laget dam när de spelade
de var så värda en seger men blev en förlust
ante fortsatte att göra mig sällskap på matchen som var efter
u-laget herr där det också blev en förlust

blev fyra förluster och två segrar denna helg, LÄNGE LEVE DJURGÅRDEN(L)


såg visst att jag hade en film som var johannis liggandes bredvid mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0