10 maj 21:19 söndag

igår hände det inte mycket
jag åkte till nille och somnade nästan
forsell kom och jag sov fortfarande nästan
sen kom lisa och jag sov typ igen
sen ville jag ut så jag inte somande på riktigt
vi gick ut och blåste nästan bort
vi gick runt stan och sen hälsade vi på hos ricky
där var det massa folk och även illern göran var lös
nille och jag skrev av rädsla när göran gick mot oss
vi sprang ut och vi drog med forsell och lisa hem till nille
vi hängde i nilles soffa i sek, min ja flera TIMMAR och massa film
lisa somnade en stund
jag somnade senare en stund och när jag vakna gick forsell hem
sen somnade vi ALLA TRE klockan halv5
jag vaknade 11:20 av ett sms
lisa vaknade 13:15 förmodligen av mig som var upp och gick
och nille vaknade 14:00 av sig själv

jag kom hem och då kom mormor och pirre
mormor och pirre åkte och då kom morfar
morfar åkte och senare kom pappa hem
nu är alla på sin plat förutom jag som borde ligga i min säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0