gott nytt år

som jag aldrig sa igår
igår var det kallt
väldigt väldigt kallt
men jag hade bra folk med mig
så det var väl OK att frysa ihjäl med dom
annars var det roligt vissa stunder
och camilla och erika blev typ träffade av en raket
men det är lungt dom lever utan skador på topp
nyårslöfte?! ööh jag har aldrig nått
jag känner mig själv
jag vet att jag aldrig skulle klara av nått
jo varför inte skriva bätte och mer
jag förstår ju ändå aldrig nått av det jag skriver

för imorse var det vänner maraton på 5an(L)(L) (L)
och för en timme sen eller nått
var det victoria secret fashion show(L)(L)
en dag ska fan jag vara lika snygga som alla snygga tjejer där
TILLSAMMANS
puss på det!!!(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0