5 jan 23:40

nu är jag ledsen också
fan jag vill för mycket
jag vill inte börja skolan
jag vill inte sitta bara sitta hemma
jag vill vara med alla söta skitungar
jag är nära på att färga mitt hår brunt och klippa av det
nej blondt kort. nej lååångt brunt
fan det gör mig bara ledsnare när jag inte vet vad jag vill

jag borde vara glad istället
jag har ju lov
jag kan slappa och äta hur mycket jag vill
jag får se alla skitungar på torsdag
jag har ju en sån utväxt så det är ju hälften brunt och blondt
jag vann kriger om vem som skulle gå på toan först mot lillebror
dif vann med hela 6-2
och sen har faktiskt mamma köpt mig en båse med gräddkola


shit vad fan är det för depremerande låt jag lyssnar på egentligen?!?!?!??

Kommentarer
Postat av: gars som inte kallas gars längre

nathalie, såg bilder från nyår, ditt hår var så sjukt underbart fint där. Avundsjuk på dej! Har långt blont hår, fundera inte på det! :)

2009-01-06 @ 22:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0