10 januari för hela slanten

garson som inte kallas garson saknar jag
så mycket att jag kunde inte hålla mig
jag var tvungen att ringa henne för några minuter sen
jag kan nu sova lungt i natt när jag vet att hon mår bra
annars idag var jag i karlstad med rinak (((karin)))
vi missade bussen så mamma jagade ikapp den med bilen
sen åkte den förbi oss när vi stod på plats
mamma sa: stå inte där och diskutera. hoppa in i bilen igen
då såg gubben att vi åkte efter den efter att ha åkte förbi oss så han stanna
snäll farbror
i karlstad gick vi på bio
yes man, yes man den var rolig, yes man
och rinak sparka till en tjej på salongen
HAHAHHAHHAHHAHAHHAH
sen åt vi på donken med desse och josefsson som sällskap

om en buss åker fort fram och du hoppar högt upp i en bussen
landar du på samma plats då?
rinak försökte ge svar på min fråga som jag undrar över i 5 år


eftersom jag inte vet hur man snurrar när man kastar kula ska jag kolla det nu
ADJÖ MED ER
lätt


Kommentarer
Postat av: gars som inte kallas gars längre

Superkul att du ringde Natta <3

Du måste lära dej hur man gör rotationen! :)

2009-01-10 @ 23:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0