10 augusti 13:02 måndag

godmorgon
nu är det ju såhär att i torsdags var jag i danmark och stekte
sen på fredan var det ett rätt så mysigt äventyrspicknik med nille johanna linnea och lisa
äventyret starta ju bra med att johanna gick omedvetet runt med en gaffel i hatten
MEN man kan väl ändå säga att själva äventyret kom när linnéas cykel gick sönder.
eller när polisen stoppade oss och vi hade tydligen gjort fem fel.
fast när nille och jag åkte vilse i filipstad var ett så ganska trevligt äventyr det också..


på lördagen började det med att jag cyklade in till stan
sen spelades det volleyboll
maggis och jag följde med nille hem för att fixa oss
grejen var att vi var utlåsta och nykeln var på en fest i nordmark
maggis och jag fixade skjuts och åkte till norkmark i träningskläder
sen blev det ju bara så att nille och jag dumpade maggis hos simon
och cyklade i 2timmar mitt på natten


annars så har jag målat min garderob igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0