det ser bra ut

nille och jag fick skjuts av peter och viktor till karlstad igår
skapligt roligt på vägen upp alltså
och bättre blev det
jam4us var det
tur jag viste vart uno var
man dog nästan för de var så förbannat bra på att dansa
JAG VILL OCKSÅ
vi blev avsläppta vid pekås i stan sen
jäääätte lååångt från där nille bor
aa men vi gick väl eller sprang samtidigt som vi dansade och sjöng
vi såg en katt men inser snabbt att det var grävling, JAG SVIMMADE NÄSTAN AV RÄDDSLA!!!!!!
vi skulle göra ett stopp hos forsell på vägen
hänger i hans trappuppgång då jag ser ett ansikte som kommer upp bakom forsells axel, jag skriker till, fosell vänder sig om och skriker precis som nille också gör. mannen blir rädd och trillar av cykeln
JAG SVÄR ROLIGAST EVEEEEER
går ut för att få luft och torka bort tårarna
vi går runt huset där det är en skogsstig
nille hör hur nått rör sig, vi skriker och springer ifrån forsell
nille och jag vågar inte gå resten själv så han följer oss
men han blev även rädd när jag skrek då jag nästan trampa på en död groda

jag kom hem och somnade med hjärtat i halsen
nu har jag svalt hjärtat och gör INGENTING
och jag kommer inte göra nått heller

Kommentarer
Postat av: Nicole

Fy fan vilken rolig dag. det var grymt att se nä'r de dansade på UNO men ibland blev det lite långtråkigt då men..

haha i bussen var det riktigt roligt också men inget slår våran dans/träning påväg till forsell. åhh jävla grävling som skulle skrämma upp oss få himla mkt. Men ja måste nog säga att gubben på cykeln/marken var roligast haha ja höll på att dö av skratt men det gjorde vi alla tre <3

2009-04-29 @ 09:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0