torsdag

springa.
jag är som en duracellkanin.
jag har inte gjort något annat idag.
vi hade idrott.
sen efter det skoljoggen
jag sprang 4,5 km
nej det gjorde jag inte.
jag gick/joggade 4,5 km.
jag kom hem och kunde inte vara still.
jag ville kolla film men jag kunde inte.
jag hade myror i brallan.
jag hade träning senare.
jobbgt. vi sprang ute.
sen inne. + lite styrka.
jag kom på en sak.
jag hatar rickard wallin.
vad är han bra för?
och den där jönsson.
han är inte heller nå vidare.
va bra det var om dom inte fanns.
färjestad - rickard o jönsson = 2-1 till DJURGÅRDEN!
livet hade varit bättre då.
nu var jag lite elak.
om jönsson inte fanns vem skulle då vara kennys bror?
och om rickard inte fanns vem skulle då camilla tycka var snyggast i färjestad?

Kommentarer
Postat av: camilla

färjestad 5 - 2 djurgården

hm rickard wallin !! :D:D

2008-09-27 @ 22:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0