tisdag

du vill att din fisring ska spricka
jag tyckte det var kul. på spanskan.
harriet är den okunnigaste inom teknik jag någonsin mött.
vi ska läsa bok också. jag hatar att läsa.
jag tänkte först läsa håkan hellström boken
men sen kom jag på att vi ska redovisa sen.
alla kommar bara vara så avundsjuk på mig då så jag byter.
jag tar ego girl med carolina gynning.
jag har redan läst halva så jag slipper läsa så mycket.
ett poäng till mig för det.
jag är själv hemma nu så jag hoppar familjen så högt jag kan.
jag gillar när basen dunkar ända in i hjärtat.
fast nu borde kanske mamma komma så jag kan få min lasange.
jag ska kolla på bobby samtidigt då. sen träna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0