onsdag

jag tog en fika och hammarn en macka.  efter skolan idag.
vi checkade in karusellerna (stavning) idag också.
allt ser ut att vara på plats och detta kommer bli gör gött.
sa ja gör gött?! jag umgås förmycket med lesjöforsare.
men det gör mig ingenting för dom är snälla.

jag ska sova nu. efter att inte kunnat sova nått igår.
det var en bil som åkte upp på grusvägen igår natt
dom var där jättelänge och var ute med ficklampor.
jag var livrädd. klockan 3 igår natt/ i morse lös det inte.
pappa åkte upp för att kolla om dom var kvar.
bilen var där men dimmig så han såg inte om dom var kvar.
pappa parkerade snett sin bil över hela grusvägen så dom inte kunde åka
pappa och polisen gick upp för att kolla vilka det var.
det var några som skulle till våran granne.
smarta som dom va, åkte dom på våran grusväg och
skrämde skiten ur oss för att parkerade för en övernattning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0