marken08

hey marken vad bra. här får ni följa alla steg jag tog.

fredag; ja ni vet. jag var hos nille. när jag kom var vi bara 3st. det kom bara mer och mer och mer folk hela tiden. ja faktiskt så gick det mer folk än va det kom. men vi var jätte många hela tiden ändå. och jag hade dom jag kände runt mig så jag nickade nöjdt bara. vi fick till tivolit sen. det var kul. nej så vi gick ner til stan. tivolit där var jätte kul för det var stängt. vi skulle tillbaka upp igen men blev stoppade och välkommna in hos karlstad och nille blev utpeckad som den som vad full. första gången jag träffa karlstad. har bara hört talas om pojken men aldrig sett han. tänk att bli kallas för karlstad. det är typ som att jag skulle bli kallad för filipstad. han måste vara stolt. vilken ära. catja och jag blev dumpade där men det sög så vi gick. eller ja inte catja för hennes skor hade gått iväg och hoppat upp på en sten som det visade sig dagen efter. jag dumpa hela högen och gick och mötte pappa. han stog mitt i vägen som ett kors och ville ha en kram. den natten fick jag även lära han höger och vänster.
lördag; jag träffa erica och vi gick oss några svängar. vi hade kul. på det sättet bara hon och jag kan. jag älskar det. vi träffa jesper hammar och resten två gånger. och senare sprang vi in i jesper och resten. marken väder var det luften den dagen. regn. det fanns gott om det så vi drog hem och kolla på film. vi kom hem och det var släktingar åt alla håll och kanter. det avr även en ny. mammas kusins tjej. stackars henne som aldrig hade träffat släkten förut. mamma skratta högt och tydligt, lillebror gjorde ljud för sig, jag slog pirre för han nöp mig hela tiden, det vara bullar kakor och tårta överallt och erica gick under våran brandvarnare 3 gånger så den pep. hon såg lite rädd ut. alla åkte och det gjorde jag också. till nille. igen. denna gång höll folket sig inne i huset. det kom bara mer och vi blev ett gäng som gick till tivolit. det var folk där uppe men vi gick ner. det var stängt. igen? tog en sväng runt stan där catja och kenneth blev stoppade av polisen för att ha skjutsat på cykel. cykel ja. det finns en regel att man inte får skjutsa en som är över 10år. konstigt. pappa kom och vi åkte hem och åt korv och pommes i långkalsonger tillsammans.
söndag; det blev att jag gick med hammar. ols ett lite tag också. jesper såg vi igen. jag sa typ bara hej för jag är för blyg. hammarn och jag gick runt och runt så vi blev yra i huvudet. vi köpte film och godis och drog hem istället. mer finns det inte om söndag för den vara bara mest dryg och blöt.

betyg: 5 coola bananer av 7 möjliga äpplen

Kommentarer
Postat av: erica

Men jag är såå HET! därför pep den ^ haha

2008-09-08 @ 16:01:14
URL: http://ericaweslien.blogspot.com
Postat av: katja

diggar verkligen hur du skriver natta ^^

och yees kul har det vare ;)

2008-09-08 @ 18:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0