måndag

hahahaha OJ!
jag ligger back massor av inlägg.
eller ja ialla fall under helgen och idag.
jag tar en kort genomgång under helgen.
på lördagen vara jag bara jag i mina långkalsonger.
till klockan 6. nej 7. jag skoja det kanske var 8?
då skutta jag in till stan på fest.
det var hos max.
jag kände inte han.
jag kände inte heller dom andra bergskoleelever som kom.
det gjorde inte så mycket för det var skoj att snacka med såna också.
söndag dag och kväll blev samma som gårdagsdag och gårdagskväll.
jag levde loppan i långkalsongerna mina,
och skutteligutta in till stan där nille och katti åter igen var.
vi hamnade hos maxen igen med bergskoleeleverna.
skoj var det för nille och jag fick vara dj.
kent var det ja.
vi skulle gå hem sen.
nille och jag låg skrattandes på baken tills katti kom.
så stog vi mitt i vägen när pappa kom.
jag lät dom skratta hemåt tillsammans medans jag somna i bilen.
min måndag idag var det mycket film på.
vi hade studiedag idag.
jag hann att se några filmer som jag inte minns hur många dom var.
hejdå jag måste sova nu för mina kakor är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0