måndag

det är 99,5 procentit att vi ska åka iväg den 30okt.
det är långt kvar.
jag ska ha på mig min 100 procentiga snygga t-shirt.
alla mina kompisar kommar vara avis på mig.
fast alla har redan sett den.
jag kanske beställer en ny.
jag har faktiskt hittat en snygg ny.
då delar mamma och jag på 50 procent var.
det blir billigast så.
det är tur att jag kan mycket procent när vi har bråk i skolan.
jag är nyttig också.
jag äter massa frukt
äpplen bananer och sånna som ser ut som apelsin
nu måste jag plugga.
jag har "prov" med sånna grisfötter över i morgon.
sen ska jag faktiskt på match också.
i storfors.
rasmus och dom andra med en annan översättning lesjöfors
spelar dom mot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0