24 oktober 23,12

idag sov jag tills jag vaknade
det blev vid tio.
bra tid
jag skulle vara i stan 12,15
jag skulle bli 3kilo lättare och smartare
med hjälp av frisören.
jag blev nog nöjd
litelite för blondt kanske.
men det går över.
erica kom och sa hej sen
hon var med och lämna fredrik.
det var kul vi snackis.
sen såg jag idol och åt kebab.
gott gotti gottgott

imorgon söndag måndag tisdag onsdag
skriver jag ingenting.
kanske bara om jag hittar en data
eller jo kanske onsdag jag kommer hem då.
jag ska till stockholm i morgon.
jag gillar de
ska vara barnvakt åt en jobbig tre-åring som är för söt
nej hon är gullig.
jag är laddad nu så jag avslutar
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0