13 oktober 16,16

rubrik är inte mina grej
men ibland måsta man byta lite.
i skolan fick jag en film.
låna av karin.
jag ska se den nu efter.
sen vet jag inte vad som hände.
alla va kissi
karin malin sara camilla julia maggis
fanns säkert mer.
vad var det egentligen i glaset?
jag skrev om min skräckhistora idag på svenskan.
jag skulle ta en pause och slå upp bilddagboken.
nån smart hade cp-skandalen som starsida
kul eftersom rutan började hoppa runt
spela den jättejobbiga musiken HÖGT
och det gick inte att slå av datan för en stund
jag tog extra hjälp och camilla fick av datan.
nu måste jag äta chokladbollen jag fick av pappa med ett fint ord


Kommentarer
Postat av: camilla

haha natta du är så dålig med datorer det var lite skojj det där tyckte jag :D

camilla är bäst !!

2008-10-13 @ 20:04:39
URL: http://camillaerikssonsjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0