3 november 22,45

inge skola.
idag var jag sjuk.
sjukare än vanligt och sjukare än igår.
och på tal om igår.
svt är lite jobbig ibland.
utan reklam.
vad gör man t.ex. om det är ett program man vill se
och man kan bara inte missa det?
man kollar ju på det såklart.
men om man har druckit mycke saft då?
man kan ju inte kissa i brallan heller.
nej då måste man offra några minuter till toastolen.
som tur var hände det inte mig igår
så jag fick se hela avsnittet om håkan.
bara för de så kollade jag på film idag
walk the line och mamma mia en och en halv gång.
nej nu ska jag gå och leta reda på min röst
så jag kan sjunga med till håkan

Kommentarer
Postat av: erica

stackars oss <3 haha Krya på dig sötnos!

2008-11-04 @ 08:23:27
URL: http://ericaweslien.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0