ska försöka!

Sist jag skrev i bloggen var 27 februari 2007 klockan 12:29. oj det var länge sendan. så nu har jag bestämt mig att jag verkligen ska försöka att skiva mer, och då menar jag om lite mer intresanta saker. dessutom så har jag gjort om bloggen lite. jag hade inte tänkt att den skulle se ut såhär, men jag är så kass på att fixa den, så den får se ut såhär tills jag träffar erica igen så får hon hjälpa mig. en sak till som jag vill ha hjälp med av erica är namnbyte på bloggen.
för det går väl att fixa?
men jag måste erkänna att jag är lite stolt över mig själv eftersom jag har fixat med två nya länkar själv. Johanna är min klasskamrat och Linda är min moster som skaffat en blogg för inte så länge sedan.

nu tror jag att jag ska lägga ner för dagen och kolla runt och läsa
lite bloggar istället. hadet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0