mycket mycket skratt!

somsakt igår var den värsta dagen jag någonsin varit med om men på kvällen blev det lite bättre. vi i klassen hade bestämmt att vi skulle vara i sommaro och hänga med klassen. problemet var att det var inte alls mycket folk där och att det regnade som aldrig förr. vi ( 9 tjejer som hängde ihop hela kvällen) fixade skjuts till åsen och satt under tak där och hade det trevligt. det slutade att regna och olsson och elin kom och vi drog till fille som hade fest. efter ett tag tröttnade jag och drog med mig hälften av tejerna och gick ut. två sekunder senare var det slagsmål med mycket blod och de andra tejerna kom lite rädda småspringnas ut därifrån. vi gick sedan ner till stan när vi såg att ambulansen och polisen kom till fille.  vi hängde en stund på stan och sedan gick en del av tejerna till johan på fest och ringde sedan till oss och sa att vi skulle komma. vi satt hos johan och hade det trevligt sen drog alla ner på stan för att kolla om det var nått skoj där. det var inte så mycket intresant där så det blev att gå hem till johan igen.
jag minns inte så mycket av vad vi gjorde där eller när vi gick till stan igen ifrån johan men sammalagt så var vi hos johan 3 gånger och på stan typ 4 gånger  och den fjärde gånger var det inte så roligt för det kom en massa studenter ner på stan som man inte kände så nille lisa och jag som vad kvar av tejerna ( de andra hade gått hem under kvällen någongång ) gick hem till nille där pappa hämtade mig. kvällen blev väligt lyckad!

idag vaknade jag 13,27
. åt, duschade och kollade på min mobil. jag hade fått ett sms av nille att de skulle komma halv 6 till mig. nille, hennes kusin, lisa, garson, katti och jag skulle kolla på sverige - spanien hemma hos mig. Ryktet hade tydligen spritt sig och garson ringde och frågade om oscar och karlsson fick hänga med och visst tänkte jag, roligt att med fler klasskompisar till. en stund senare fick jag sms av simon (klasskamrat)och frågade om han och linn ( hans tjej ) fick komma. det är bara ni kommer sa ja. 17,00 ringer det i min mobil. det var gurra ( en till klasskamrat ) som frågade om det var fotboll hemma hos mig ikväll och undrade om han fick komma. det är bara du kommer sa ja.
kvällen var väldigt rolig men mycket godis, chips och dricka. roligaste av allt var nog när spanien gjorde det sista målet och gurra och karlsson fick reda på att det var spanien sverige mötte, inte tyskland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0