sommarloooov

okej idag var det första dagen på sommarlovet kan man säga. jag skulle egentligen sommarjobbat men jag fick/har/får så mycket pengar så jag kommer klara mig fint under sommaren så jag struntade i att städa på ferlinskolan.

jag var i karlstad idag också, tandläkaren! vi satt och väntade i 20min tills hon kom och sen var det bara att öppna munnen och sen fick man gå. jag hatar när då är så. jag tycker att det ska vara som det är på McDonald's att om man inte fått sin mat efter 5min så får man maten gratis eller en extra burgare, fast nu får man en gratis tandborste eller dandkräm! mamma och pappa skrattade när jag sa idén men jag tycker fortfarande att det är en bra idé.
fynd gjorde jag i karlstad också. köpte 4 saker för 99 kr/st + en för 100 prick. den dyraste saken jag köpte kostade 179 kr och det är värligt bra för att vara mig nu när det finns så mycket jeans rea. fast jag hade ju hittat ett par fina jeans men vi var tvungna att åka så jag visar dom för pappa nästa gång istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0