härlig dag!

klockan är över tolv och jag hade lovat mig själv att jag inte skulle vara vaken så länge idag. för jag vet att jag kommer sova grymt gott inatt eftersom jag har varit ute väldigt mycket idag och då sover jag extra skönt.

jag var ute med lillebror och var vid sjön på dagen. fotade lite och så.
halv6 mötte jag olsson istan och vi gick och köpte glass på det nya stället. åt upp den. gick till konsum för att köpa godis och dricka. efter det gick vi till kalhyttan för att kolla på match. vi skulle kolla på hammarn. det visade sig att killarna i min förra klass också spelade match, så vi småsprang litegrann mellan dom två matcherna eftersom dom var samtidigt. sen gick vi enda hem till olsson där pappa hämtade mig efter att ha fått motorstopp på vägen in till stan.

nu har jag skrivit hur dagen har varit så nu ska jag gå och lägga mig. ska vara uppvilad tills i morgon då vi åker till morfar. fast vi åker inte förs efter 5. jag berättar mer i morgon. HEJS!

Kommentarer
Postat av: Carl

vilken rolig dag det har varit da :P

2008-06-27 @ 00:43:35
Postat av: nathalie

ja det var det.vi gör nått skoj i morgon innan vi åker :)

2008-06-27 @ 01:10:34
URL: http://nathalietranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0