tisdag

igår. garson var hemma hos mig och lämna födelsedagspaket men jag var inte hemma. jag var i stan med värdens bästa sarah. hon flyttar den 13 augusti flera mil här ifrån.  det var iaf kul att prata med henne. hon kom vid två. vi gick och köpte glass och satt under en parasoll och prata jätte länge. getingarna började gilla oss vi gick och satte oss vi nämndhuset och kollade på ankorna i vattnet. senare ringde garson och sa att hon hade varit hemma hos mig och frågade vart jag var nu. jag berättade vart vi var och hon kom till oss. sarah åkte vid sex och efter det kom ols och elin ner men åkte typ lika fort som dom kom. pappa kom och hämtade mig vid sju då åkte garson hem. vi åkte till någon som jag aldrig varit hos och åt tårta. den var god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0