jag vill göra om i mitt rum

och det har jag gjort också. fast bara lite.
jag sa hejdå till min treväxlade cd-spelare och hej till en cd-spelare ifrån 1980?!
det gjorde mig inte så mycket. jag ville ha den cd-speladren just för att den skulle matcha min LP-spelare som jag fick av pappa som inte hade några högtalare med sig.
jag fick välja om jag ville koppla in högtalarna från sterion till sterion eller LP-spelare.
jag tog såklart sterion. det skulle inte gå en dag utan att jag får spela håkan på morgonen. LP-skivor fick jag också. många jag inte känner till som flamingos? men två abba, elvis presley, electric banana band m.m. jag är inte klar i mitt rum än.
jag vill inte ha mitt skrivbort, min billy bokhylla från ikea och min garderob. istället en ny svart garderob och en stooor fåndvägg över hela väggen. jag vet inte hur fåndväggen ska se ut än. jag vet bara att det inte ska vara blommor eller nått sånt liknande. kanske den här. kanske någon snygg bild ifrån greace.

nej nu måste jag gå. ska kolla på film. g som i gemenskap.
uggla är ju ändå den bästa bögen som finns i filmen.

Kommentarer
Postat av: Gars

Flamingos är grymma ;)

2008-08-26 @ 22:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0